Fredag den 14 dec

Idag är det exakt 1 vecka kvar av min anställning på Beijer. Det känns faktiskt väldigt bra för jag har andra spännande grejer på gång (talar om senare)
 
Jag är väldigt glad och mår väldigt bra så jag sitter och längtar hem så jag får höra Anders sitta i studion och spela/lyssna medans jag sitter i rummet brevid och kladdar (målar).
Det är så skönt att man äntligen har hittat något som är kul och som inte tar tid från något annat (som tv-spel) för vi har ju bara 1 tv så då måste jag fråga om det är ok, när jag vill måla så går jag bara upp och gör det jag vill göra.
 
Jag har köpt lite nya penslar och en palettkniv det ska bli kul att utforska konstens alla delar, jag älskar att måla, tar min inspiration från U-tuben..men det ser lättare ut än det är...Men jag ska kämpa för det är verkligen SKITSVÅRT!!
 
Detta är mitt mål, att kunna få mina tavlor att se ut som denna, inte exakt samma men att man ser djupet i motivet.
 
Denna konstnär heter Tim Gagnon. Han målar otroligt vackert!
 


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0