Dip on Akrylnaglar

Jag har beställt ett nytt set med akrylnaglar som är det nya sättet att göra naglar på, inge mera slabb med penslar pulver och vätska utan helt enkelt så penslar man på vätskan (lim) och sen doppar man nageln i pulvret och sen penslar man igen, så många gånger man vill. Avslutar sen med att spraya aktivator på sen är det bara att fila och göra dem snygga. Vart nyfiken på att testa. Kankse kan jag spara en slant på detta.
Detta står på hemsidan
" Detta B4B Akryl Nagel Kit- Smart Line Tippar 144 st. innehåller allt vad du behöver, för att kunna starta med att göra dina egna Akrylnaglar. Fördelen med Smart Line Tippar är, att de är formade i en klassisk flott båge, vilket gör att du inte har så mycket filarbete, och får 10 likadana naglar.

Komplett startpaket till Akrylnaglar med Smart Line Tippar (Dip Metoden).  Fördelen med Dip In metoden är, att du kan få ett fint resultat redan första gången du gör dina naglar. Akrylen är väldigt hållbar, och kan tas bort med Soak Off.

 
http://www.youtube.com/watch?v=Lfep5-XQL3w&feature=related
 
Så detta har jag beställt: (Vita tippar)


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0