Hur kan detta få forsätta......Denna gång oskyldiga barn

Läste om dessa stackars barn och föräldrar i USA, hur kan något så otäckt få hända.
Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan ha så slappa vapenlagar som de har, vem som helst kan löpa amok och döda /skada massa oskyldiga bara för att man själv mår dåligt..Detta är för mig helt obegripligt.
 
Att ha ett land där man kan sova med pistolen under kudden för att skydda sig, är inte detta att helt spåra ur, är det inte dags att ta tag i detta. Varför skall man ha ett styre i ett land som tillåter detta, när de dess utom har misär och elände och inte alls samma skyddsnät som vi bl a i sverige har...Jag har så svårt att förstå och jag är så ledsen, dessa små liv var i mitt barnbarns ålder och det gör ont i hjärta och själ.
 
Ljusen är för alla dessa oskyldiga som fått sätta livet till.
 
Sov gott små änglar!
 


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0