Färg, färg, färg

Idag har jag beställt färger, det är inte så fasligt dyrt iallafall inte än, jag är ju bara amatör så jag måste ha råd att slösa, så jag beställde hobbyfärg Akryl. 15X500 ml för 450 kr...Taget!!


Det är jobbigt att sätta sig ner och ha en idé i huvudet men inte ha färgerna till det, så nu blir det ändring på det. Jag älskar att sätta mig ner och måla..vips har det gått ett par timmar, väldigt avslappnande och skönt för huvudet!! Jag hoppas med allt detta nötande jag kanske kan hitta min stil vilken jag inte vet ännu men jag älskar abstrakt konst eller viss abstrakt konst.Min favorit konstnär är Michael Lang och bilderna är lite av det han målat, såå coola.
 


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0