Atjooooo :-/

Sitter på jobbet och har så fruktansvärt ont i halsen, snorig och hostig..fy f..n
känner mig som ett ufo..Inget går i normalfart det går så jäkla sakta, huvudet är segt som tuggummi..

PÅsken har varit fantastisk, solig och varm inte ett moln på himlen. Vi har varit ute på promenader, åkte till Marvikarnas naturreservat, hundarna fick bada lite, iallafall Texas, Bangzi fick bara bli lite blöt för han är lite känsligare mot kyla. William badade fötterna och han hade det kul i sanden.
Vi hade fixat picknick och njöt av god mat och solen..UNDERBART.

Igår for Malin, jimmy och lilleman hem till Rättvik igen..Attans vad tomt det vart.

Nu ska jag ta lite TEA och försöka piggna till lite, går inte det så åker jag nog hem.




Ta vara på ditt liv för nu är det din stund på jorden.

  Vilhelm Moberg



Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0