Grått och trist

Vädret är så deprimerande idag..det är 1 nyans av grå...*suck*
på jobbet är det jättelugnt så vi hinner komma ikapp en hel del, inte för att jag har massor som ligger men Anders har så jag försöker avlasta honom lite.

Igår kväll ställde jag mig på min slider och körde ett tag, det känns i mina lår idag, tog det ganska soft så det är inte så farligt.
Jag ska vänta med Mäklaren tills efter Valborg, jag och Malin kom överrens om det så det är helt ok, det ska bli skönt att slippa ha ansvaret för huset och allt runt i kring detta..
På Onsdagen EVT så kommer Malin, Jimmy och världens goaste unge ner över påsk..Oj vad jag ska gosa med MORMORS PRINS, saknar honom ibland så det gör ont..
Att bli mormor är det bästa som hänt mig även om det vart jobbigt för han har varit så sjuk, han föddes med ett väldigt trasigt hjärta och en förträngning på lungvenen, så han oprerades då han endast var 13 dagar gammal..det var läskigt att bara vänta för han var väldigt sjuk....
Sen vart det en operation igen för 2 år sedan och nu är han helt återställd....
Älskar det lilla livet <3



PS..Bilden är om jag själv få bestämma :-)



Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0