Hmmm!!

Vaknade idag och känner mig skum, det känns konstigt i mina luftrören som om jag skulle sprungit och blivit riktigt trött. Jag har känt det i några dagar samt att näsan runnit lite, jag hoppas det är en förkylning och inte allergi :-( Hua, det vill jag inte ha.

Igår kväll kom Malin med familj och jag fick mig ett gott skratt, vi brukar spela endel Yatzy och alltid så är mina glasögon borta så nu fick jag..JÄTTE TÄRNINGAR och Pappret man skriver på är som ett A4, stora rutor och stor text..ha ha ha så träffande..Ska lägga in en bild senare...Jag skrattade så tårarna rann...Sånt gillar jag verkligen..Humor är livet krydda, nåja iallafall en av dem
Dagens Citat:
Den som aldrig gjort ett misstag har aldrig prövat, något nytt.
Albert Einstein.


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0