Idag är det ingen bra dag :-(

Idag är det en jobbig dag, jag har sån olust i kroppen och känner mig helt slut...Mina jäkla psoriasis utslag kliar så det står härliga till..Skit är vad det är. Ska minsann ringa läkaren och be om ett mirakel..nåja tabletter om jag nu kvalificerar mig för dem, jag har hållt på med kortisonsalvor och mjukgörande i en evighet men faan det blir inte bättre, jag har iofs inte jättmycket men klådan gör mig GALEN...

Annars är det bra :-)

Förresten ska jag hoppa på min mojäng idag och försöka träna lite..Aj aj aj.. :-/
Men skam den som ger sig... nu ska kroppen få sig en omgång, det var alldeles för länge sen .

Dagen Citat:

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.

Källa: Nalle Puh






Kommentarer
PAUSE

usch dåå. skickar massa kärlek

2011-04-11 @ 14:48:26
URL: http://finest.se/pause
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0