Mitt lilla hjärta.

På Onsdag får jag vara MORMOR igen i några dagar, helt fantastiskt.
Det är helt sjukt att man kan älska någon så mycket, ja jag älskar min dotter lika mycket såklart :-)

De bor i Dalarna och vi ses så ofta det går, det var lättare då jag bodde 10 meter ifrån, då kunde vi ses varje dag.





De ska stanna över hela påsken, på Påskafton ska vi ut och leta ägg som Påskharen gömt...Spännande eller hur? Jag får nog göra en karta..hi hi.

Solen skall tydligen vara kvar och likaså värmen och det gör absolut ingenting, då ska vi ta en sväng i Hjorthagen och se fall hjortarna är ute så man ser dem..De är så söta.
Jag jobbar till Onsdag sen är jag ledig och det ska bli så skönt.



Dagens Citat:

Om en svart katt korsar din väg betyger det att katten är på väg någonstans.

 Källa: Groucho Marx



Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

kul :D <3

2011-04-18 @ 11:21:37
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0