Sjukt Sjukt Sjukt. :-/

Jag satt och slötittade på vimmelbilder igår och hur ser de ut, endel tjejer var helt normala och söta sen finns ju DEM!!!

Sönderblonderade med hiskliga kläder och dessa förbaskade farmor anka läppar...Allvarligt, kan någon verkligen tycka det är snyggt, det ser ut som man känner sig efter ett tandläkarbesök..I min smak ser det förjävligt ut.
Varför sprutar man in så himla mycket...???

Yber blonderade, massa smink, lösögonfransar och ljusrosa ENORMA läppar...De ser i mina ögon ut som ufon...Tur jag inte har en blivande tonåring som ska växa upp med detta skeva ideal...(eller så är jag bara gammal) :-) Tacka vet jag naturlighet..Naturligt är vackert.

PS/ nu menar jag inte alla blonda sminkade flickor..men det finns endel som sticker ut..

Sen en annan sak, jag kollade in de kända bloggerskorna som vi har..Kan man verkligen tjäna massa pengar på att skriva dynga....Tydligen :-/ Jag fann inget intressant att läsa där alls, bara massa nonsens och elakheter som man kan läsa på säkert en massa andra bloggar..Jag tycker om humor, livet på gott och ont samt helt vanliga saker, det är det kul att läsa om.. Men men, vi är ju alla olika.

Dagen Citat

Naturliga ting åldras vackrast.

 Källa: Okänd







Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0