Få riktigt coola naglar


Hittade en sida på internet med ganska häftig design på naglarna


 Så får du coola naglarna på 1 min

Nu är sommaren strax slut och solbrännan börjar försvinna. Ta tillfället i akt och piffa till naglarna. Med lättapplicerade nagelwraps blir de tråkiga naglarna snabbt coola och kan matchas med kvällens outfit.

Nagelklistermärkenas skapare vid namn Nail Rocks har snabbt blivit populära då de enkelt kan sättas fast på naglarna (både på tå och hand) och matcha dagens klädsel. Finns i leopardmönster, randigt eller rutigt – ja lite allt möjligt – och kostar under hundralappen.

– De håller länge. På fingernaglarna håller de i en vecka och på tånaglarna i närmare två månader, säger Michael Gegerfelt, vd på beautyshoppen Eleven.se.

Slår man upp nagelwrapsen i en sökmotor finner man användarsidor där produkten överöses med superlativ. Men än är det inte för sent att hänga på den senaste trenden, gör som många bloggare och modemedvetna svenskar och prova nagelwrapsen i dag.


http://eleven.se/nail-rock-b711.html



Kommentarer
Malin

Ja självklart ska jag köpa en som är bättre! Blir nog en Bmw 528ia touring tror jag.. Marcus har en sån och dom är både snygga och bra bilar :)Dessutom så går dom billigare än Volvon...



Men vi får se! Måste ju som sagt få bort volvon först!

2011-08-19 @ 08:40:33
URL: http://tattoojunkie.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0