För många kilo :-/

Jag ställde mig på vågen hos veterinären när vi skulle kastrera Simson och jag vägde mera än jag någonsin trott nämligen 17 kilo mera än jag ska, detta beror till viss del på kortisonet och div mediciner men även allt "gott" som slinker ner.

Jag ska göra mig en POWERSMOOTHIE som kan ersätta en måltid, jag tänkte ta en till frukost och även till kvällen eller till lunch.
Sen ska jag köpa mig ett par skor med rundade sulor."vet inte vad de heter" men de ska tydligen vara bra om inte annat för ryggen, eftersom jag har ett sittandes jobb så gör det ju inget om ryggen blir lite starkare. sen ska jag ut och powerwalka :-) Detta är så skönt...samtidigt rensa huvudet..
Sen hoppas jag att jag får medecin för mina ömmande leder och muskler, då har jag ingen ursäkt längre :-)



1 1/2 dl frysta hallon
1 dl youghurt
1 dl kesella 1%
1 msk Linfröolja
1 msk psylliumfröskal
1 liten banan
1 msk gojibär


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0