Slut på Semestern :-(

Idag är den sista dagen på semestern, för denna gång..Vart har dagarna tagit vägen????
första veckan var jag och Anders i Rättvik hos min dotter m fam och där hade vi så skoj.
Vi var till Orsa Björnpark och såg isbjörnar, björnar, varg, lo, tigrar, och en leopard sen försökte vi se snöleoparden men Malin zoomade in med kamera och fick med 2 vita lurviga öron..Hon låg nämligen i sitt svarta hus och dessutom låg hon i en grop.. Men det var en rolig dag även om vädret var sådär.
Sen var vi till Leksands sommarland där badade vi åkte vattenrutchkana, hoppade på en gigantisk boll som var fylld med luft sen åkte barnen karuseller mm, strålande vackert och varmt väder var det oxå.
Sen har vi badat massor i Siljan, (nåja inte jag) men de andra.
Sen min 2:a vecka var vi hemma i "Mankan" och jag målade om på den lilla toaletten och fixade lite, Anders och Jossan var och badade (inte jag, inte denna gång heller).
Sen for jag upp till Rättvik igen och umgicks med mormors prins och familjen såklart, vi var på Bio och såg på Bilar 2, den var jätterolig..
Vi har haft utryckning oxå, Malins ena katt Turbo har varit borta i 4 V och vi har farit fram och åter då de förra grannarna ringt och sagt att de sett honom, ena grannan stängde t,o,m in honom i uterummet och ringde, vi kastade oss in i bilen och körde 3 mil men då hade han lyckats rumma genom kattluckan som var reglad så han inte skulle kunna komma ut men se det gjorde han..Kanske borde byta namn på honom till Houdini.. :-)
Nu är jag hemma, kom igår och har njutit av varenda minut av att få vara nära min älskling..Nu e han och repar med sitt band och det är så tomt och trist!!



Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0