Vaddå terrorattack

Jag läste just i Aftonbladet att LLinda "Rosings" blogg sida utsatt för en hacker attack..
Men Linda själv uttrycker sig såhär.(.Jag känner att det här är ett terrorattentat mot mig, säger hon)
Vaddå terrorattentat????..I Norge var det en terrorattack och i Usa 9/11 var en terrorattack..Hur kan hon vara så dum att använda detta ord..Terror är bra mycket mera än en hackad sida...Hon ger aldrig upp med sina korkade kommentarer.
Visst kan jag tycka att detta är otäckt och illvilligt men terror..näe knappast!!


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0