Ensam :-(

Idag och imorgon är jag ensam både på jobbet och hemma. Anders ska ut på havet igen, denna gång till Helsinki, en vän som fyller 50 ska firas. Jag ville inte följa med för jag känner inte en endaste kotte och så är det mesta av gästerna musiker så jag hoppar detta, . Jag är hemma och bara har det ganska najs, men värst är det när jag ska sova, han kommer hem på lördag. Men jag är inte utan sovsällskap, jag har Alice och mister i sängen sen Bangzi nedanför :-) Visst är det mysigt med djur?<3



Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0