Torsdag igen :-/

Idag är det torsdag och veckan före jul..Attans vad tiden går fort. Jag ska jobba på Lördag sen ska jag hem och ha det mysigt med paketinslagning och granen skall kläs m,m. På söndag skall jag göra köttbullar och fixa inför julen.
Malin och Jimmy kommer ner den 22 och ska stanna tills den 27:e då ska jag åka med dem till Rättvik.
Mormors lille skrutt skall fira Jul med sin pappa så jag får träffa honom den 28:e då han kommer hem till Malin igen, det hade ju varit underbart att ha honom på Julafton men han har ju en pappa och det är hans jul, så bara att gilla läget.

Jag hörde att det skulle snöa på söndag och jag hoppas det kommer MASSOR så även om det töar julveckan så kanske det finns kvar lite till julafton!



Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0