Vackert och sorgligt :´-(

Sitter och lyssnar på radion och just nu spelar de O helga natt med Jussi Björling..Suck! vad jobbigt det vart.
När jag var mindre så spelades den sången just efter midnatt mellan 23 och 24 dec, alltså den första sången på julafton..Min mamma lyssnade alltid på den då hon stökade i köket och hon verkligen älskade denna sång så nu när det lackas mot jul så kommer känslorna..Jag saknar min mamma massor...Hon har varit död sedan 1995 men saknaden försvinner aldrig, detta gäller förstås även min pappa som dog förra året och som jag saknar massor med såklart. Denna tid på året är ju förknippat med minnen och kärlek....



Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0