Billig el?????




Jag har sett reklamen från Kundkraft och blir jätteförvånad.

Jag har varit medlem där i flera år OCH JA !! DE TAR FRAM DET BILLIGASTE PRISET PÅ EL..Där råder ingen tvekan.
Men sen då, de som är med i den reklamen har visst glömt att de som ägen elnätet tar ut en elöverföringsavgift på som i mitt fall var 15 öre per kilowatt, sen måste man ju ha ett abonemang hos någon oxå..Där försvinner den lilla besparingen man gör på billigare el. Jag hade el via kundkraft och sedan var det Dalakraft som hade elnätet... Det som jag tjänade på billigare el tog de bort med alla avgifter så jag räknade lite och insåg att det skulle inte spela någon roll om jag hade ett avtal hos vilket elbolag somhelst för det gick + - 0 kanske typ 1 öre i vinst per kw..Men detta överskuggades av att hela tiden få 2 fakturor med avgifter på...

Trist men sant!!



Kommentarer
Anonyma Jag

Hihi ja verkligen!!! :D ..



Ja jag är överlycklig!



Kram

2011-07-19 @ 21:26:10
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0