Fredag, en vecka närmare semestern.

Idag vaknade jag av att det droppade på fönsterbläcket..lite mysigt tycker jag. Det regnar sådär lite men som man blir jätteblöt av..kanon för naturen och blommorna.
Idag är jag ledig och ska städa sätta upp nya gardiner och tvätta, Bangzi fick oxå göra helg, han ligger vid mina fötter och sover..
Imorgon kommer min bror och hans väninna på besök, han har aldrig varit här och jag vill verkligen visa honom mitt och Anders fina hem och fina Mariefred. Solen är oxå bjuden så vi hoppas den kommer och gör oss sällskap det vore så himla mysigt :-)
Jag har semester V 30 och 3 veckor.Jag ska tillbringa 2 av dem i Dalarna 1 vecka med Anders och jossan ha det mysigt med min dotter, svärson och mormors hjärta William..Hoppas att vädret är bra V 32 för då är det bara William och jag på dagarna, så vi kan gå ner till Siljan och bada och vara ute äta glass och bara mysa...
Nu ska jag sätta fart med fönster och gardiner...Sedan dammsuga och skura
SE UP DAMMRÅTTOR. FÖR NU KOMMER JAG :-)


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0