Golvet sålt!!


RÄTTVIK






Jag la ut golvet på Blocket och jag skrev att de skulle höra av sig till Dottern efter kl 19. 19:30 var det sålt...Alltihop :-)

Idag ringde Malin mig och sa att de fått en lägenhet i centrala Rättvik, faktiskt i samma port hon bodde innan hon flyttade till min gård i Boda, fast nu är det på 3:e våningen...

Malin och Jimmy skulle ju hyra en gård men de har backat ur affären för hon som ska hyra ut den åt dem har ändrat hyreskontraktet totalt än det som sades från början och det uppfattades av dem som oseriöst så nu skiter de i det!!

Det kan ju bara bli bättre..De har ca 500 m till stranden vid siljan och lika långt till strandrestaurangen och nära till allt, det är ju dyrt att åka bil. Nu blir det ca 2 mil för att åka och handla en liter mjölk.."dyra droppar" :-)

Nu är jag jätteglad för deras skull och att jag snart "förhoppningsvis" får in 25 000 på mitt konto..Som jag lånade ut till depositionen för huset..

Detta är en mycket bra Dag :-)))



Kommentarer
Anonym

Ja ibland gäller det att städa upp bland "vännerna", vilket jag igentligen har lätt att göra nu eftersom att folk visar den rätta sidan när man behöver hjälp och mår dåligt. Men det är väl bra att jag kan fixa allt sånt nu :) Så jag har något att göra hehe :D



Aww tack, du ger alltid så underbara kommentarer :) Du är en genomsnäll människa! Kram

2011-07-06 @ 07:46:17
Anonyma Jag

Ja ibland gäller det att städa upp bland "vännerna", vilket jag igentligen har lätt att göra nu eftersom att folk visar den rätta sidan när man behöver hjälp och mår dåligt. Men det är väl bra att jag kan fixa allt sånt nu :) Så jag har något att göra hehe :D



Aww tack, du ger alltid så underbara kommentarer :) Du är en genomsnäll människa! Kram

2011-07-06 @ 07:46:31
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0