Härliga söndag.

Igår hade vi planer på att åka och bada idag, men vi tittade upp på himlen och där var det svarta moln så vi gav tusan i det, istället satte jag igång med trädgården "vi bor i radhus så den är inte enorm". Vi har en liten uteplats med ett jättefult brunt staket som man tittade rakt in i då man satt ute. så fram med mejslar och skruvdragare och vips så var det borta..Nice :-)
Sen tog jag tag i en kruka som jag har stående på ett fundament som jag sått krasse i men de var små och gulnade men de blommade och blommorna fulla i svartlus så bort med dem,  så vi for bort och köpte nya blommor istället, nu vart det Gerbera i 3 olika färgen, gul, orange, och vit.. vad fint det blev i krukan.

Jag rev även bort alla smultronplantor jag hade, endel satte jag i en kruka resten hamnade i sopan, att det kan bli så mycket ffrån 4 ynka plantor, rensade och kastade säkert bort 20 st.
Nu ska jag ut på promenad med hunden sen ska jag ha roundup på ogräset mella plattorna, förut syntes de ju inte (bara om man satt på soffan) men nu är ju staketet borta och jag måste göra mig av med alla maskrosor så det ser fint ut även där :-)






Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0