Lite nytt !!

Jag har just köpt dessa saker hos Nelly.com på rean de har
I LIKE :-)




Kommentarer
Anonyma Jag

haha ja det gör man verkligen ;D



Åh vilken söt klänning!



Detsamma, njut av solen!

2011-07-09 @ 10:21:12
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Anonyma Jag

oh, men det visste jag redan :) -att jag har inre kaos alltså :) .. nu har jag börjat trycka undan allt för jag helt enkelt orkar inte tänka på det längre.



Något mer i drömmen var dessa olika teckningar som visades .. "spöket" hade satt dom på fönsterrutan, först var det bilder på en tjej som skrek -olika poser, hon hade verkligen panik på bilden. Sen sista bilden innan jag lämnade lägenheten så var det bilder där tjejen skrattar och ler... och då låg det sådana bilder utspridda på golvet också .. Tror du det kan betyda något också ? ..



Kram , hoppas du har haft en fin helg!

2011-07-10 @ 11:00:02
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0