Ohh happy day..ohh happy day :-)

Idag är jag trött som ett vrak, det känns att jag jobbar från 07:30-17:30 men det är bara denna veckan sen jobbar jag lördag och sedan SEMESTER i 3 hela veckor. Yippie!!
Nästa vecka ska vi fara upp till Malin, Jimmy och lilla hjärtat i dalarna och bara vara, hon jobbar iofs men inte alla dagar så vi ska väl försöka hitta på något..
Jag har iallafall planerat in ett besök på Orsa Björnpark och ett till Leksands vattenland..
Jossan och william kommer att älska det :-) sen hoppas jag att vi får lite fint väder iallafall så vi kan gå ner till Siljan och sola och bada..Jag skulle verkligen behöva ha sol på min kropp och mina psoriasis utslag, som bara vill bli flera.. :-(
V31 ska vi vara hemma sen V 32 åker jag tillbaka till Malin och är med lilleman hela veckan, då ska jag se ifall han och jag kan gå på Bio och se Cars 2, william "som alla små killar" älskar blixten Mc Queen, sen ska vi väl bada och bara var tillsammans, det ska bli så mysigt.
Just det vecka 32 får vi tillökning i familjen..Nämligen så blir vi med en Alice..Min underbara katt som ska flytta ner till oss (hon i headern) ..Hoppas bara det går bra med Mister "Anders katt" Bangzi kommer hon att vänja sig med..han är lite rädd för katter..:-)

Just det att jag är glad är inte bara för att det snart är semester..
Jag följer en svensk kvinnas blogg här och hon har verkligen kämpat i nästan ett år för att få hem sin man från Iraq, han vart utvisad förra året efter att ha bott här i Sverige, hans familj fick stanna men inte han, MEN NU FÅR HAN KOMMA HEM TILL SIN KÄRA FRU..Oj vad detta värmer i hjärtat..!!

Love is in the air... ;-)






Kommentarer
Anonyma Jag

tack! :D hihi jag vet, taskigt av mig att inte berätta något :) Men vågade inte riktigt ta ut segern i förskott. Trodde inte riktigt på beslutet heller ^^ Men nu är han här, min älskling! Han ligger och sover sött :) Hihi. Fy fan vad jag är lycklig! :D



Åh vad söt du är som har skrivit om mig :D Jag blir så glad.. Herre gud, jag är verkligen överlycklig! :D iiiiihhhhh! Kramar!

2011-07-21 @ 07:19:14
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0