Brädgår´n Spikar :-)

Idag har vi varit med jobbet och spelat minigolf...
Attans så roligt det var men trist att vi inte kunde gå med och fira med öl och vin.
Jag ska jobba imorgon och Anders ska hjälpa Roger när de ska dra ström i köket, då måste man nog kanske vara alert :-)
Vi var i Strängnäs nere vid hamnen där hade de jättefina banor.
det var 27 gr och det blåste lite bris, snacka om perfekt kväll.
Nu sitter jag med ett glas rött och bara softar, har lite ont i benet, troligen en nerv som kläms någonstans för det är en ilande värk, som tandvärk ungefär, hoppas det släpper snart bara.
Från det ena till det andra, har jag sagt
att
Jag är så himla lycklig <3


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0