Lördags morgon

Ahhhh!! Vaknade när Anders klädde på sig och hade satt på kaffe, fikade lite med honom innan han for iväg till jobbet. Satte mig i soffan och började tita på TV4 morgon men insåg att jag inte tyckte det var kul så jag zappade lite och hamnade på Cartoon network och där var det..Scooby Doo :-)
Jag var bara tvungen att kolla för jag gillar det, lite nostalgi är det allt.
Jag kommer ihåg när jag var mindre då Beppe hade jullovs morgon med sina dockor från Beppes godnattstund, då hade han alltid med Scooby som avslutning. :-)


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0