Min lilla snuppa :-)

Som ni ser har Malin varit här och pillat lite...SUPERFINT vart det :-)

Fotona har jag fotat med dotterns kamera.."önskar att jag hade en oxå"

Katten är världens underbaraste Alice.."Min lilla puppa" ..Hon bär sig åt som DROTTNINGEN av SABA och kan verkligen vara dryg när det går emot henne, men vad gör det...älskar henne massor, hon lever livet ute på landet hos Malin och jag får gosa med henne när jag är där.. Vilket är alldeles för sällan känns det som, men jag har ju mitt att sköta om så försöker så fort jag kan och det passar!!


Kommentarer
Malin

Vad bra att du blev nöjd :)

Vill du ändra något tex färger eller vad som så säg bara till!!

Blev riktigt nöjd med headern :D

Riktigt fina bilder du fotade <3



Puss

2011-06-08 @ 17:09:16
URL: http://tattoojunkie.blogg.se/
E ♥ Aspelin

Det ska jag göra :) Ja, tur man kan vara lite stolt över sina syskon ibland :D



Designen är skitfin!

Kram!

2011-06-10 @ 09:57:45
URL: http://emelieaspelin.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0