Fredagen den 13:e :-/



Ja nu är det ju så att jag är inte direkt skrockfull men det ligger ändå i minnet... :-/
Idag har jag talat med min mäklare och han skulle göra värderingen av mitt hus idag och sedan skicka det till min köpares bank.

Sen en annan glädjande sak..Jag behöver inte slänga ut 3500-5000 kr för en Energideklaration eftersom huset/gården är klassat som fritidshus..HURRA!! :-) Så nästa vecka skall väl köpet vara klart, skönt som attan.
På fredag nästa vecka skall vi åka direkt efter jobbet upp till Dalarna och lasta av golv m,m sen flytta mina saker, de jag inte ska ta med hem upp till Malins nya hem, lille man kommer att få min TV och TV-bänk sen även soffan som han kan mysa i... :-)

Från det ena till det andra. Jag fick en tid till hudläkaren på Mälarsjukhuset i E-tuna den 15 juni, nu ska jag be om medicin istället för alla dessa kortison salvor jag har för min Psoriasis för de hjälper ändå inte, nu har jag klåda och blödande armbågar, trasiga ljumskar och kli i öronen och huvudet..ja ni förstår..Detta är förjävligt, rena tortyren.
Medicinen jag ska be om heter Metorexat och tas en gång per vecka, det är cellgift men det är bara 1 tusendel av vad cancerpatienter får men det skall tydligen hjälpa, det enda är att jag måste vara noga med provtagningen för denna kan höja levervärderna men vad är ett stick i månaden istället för klåda varje dag/natt..Om han inte skriver ut dem kommer jag att gå i taket, jag har gått på kortison sen 2006 och det är länge ock inte nyttigt alls.. Så hit med medecinen TACK!!





Kommentarer
Anonym

Ja tänk va skönt det skulle vara för dig att slippa ha ont och klia, blöda och smörja! Du har hållit på med detta alldeles för länge nu tycker jag! Du förtjänar verkligen att må bra <3



Tack designen har en tjej gjort som kallar sig Tescho, därav den blinkande lilla symbolen, men headern har jag gjort... Orkade inte fixa en ny design själv... Ska väl ta och göra en egen så småningom...



Puss puss love you!

2011-05-13 @ 14:42:31
Anonyma Jag

Åh du underbara! Jag försöker men det är jobbigt. Tusen tack att du finns <3 Kram (och du måste också ta hand om dig!)

2011-05-13 @ 16:41:04
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0