Jobba








Idag jobbar jag mellan 09:00 - 13:00, kändes sådär imorse men nu när jag är på plats är det riktigt roligt. Har haft endel kunder som ville kolla på golv, köpa beslag och prata bänkskivor..Konstigt att jag kan mera än jag tror.. :-)
När jag kommer hem ska jag byta om och sätta fart med att olja in våra utemöbler.."hmm undrar när det gjordes sist, de är alldeles gråa och tråkiga men snart blir de fina igen.

Sen kommer gos hunden hem igen, jag är ingen hundmänniska då jag föredrar katter men denna bruna lurviga krabat har tagit mitt hjärta i besittning..han är så go!! Igår kväll var det jobbigt att sova då varken Anders eller Bangzi var hemma, bara jag och Mister "katten" det kändes så ovanligt för varje kväll hör jag ju Bangzi snarka och andas djupt men igår..KNÄPPTYST!!

Solen skiner och det är varmt och skönt, oj vad kallt det varit så VÄLKOMMEN KÄRA SOL OCH VÄRME.


Håller en tumme eller bägge för att huset/gården blir sålt idag, det ska nämligen komma en man och titta och han är så otroligt intresserad

Snälla köp den !!





Kommentarer
E ♥ Aspelin

Grattis till husförsälningen!! :)

2011-05-09 @ 10:19:27
Malin

nu finns en liten "önskelista" ute på min blogg ;) Tips till julklapp eller födelsedagspresent! Ja jag vet att det är tidigt men man behöver ju inte handla allt alldeles innan jul ;)



Puss <3

2011-05-10 @ 17:13:54
URL: http://tattoojunkie.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0