Jobbdag

Lördag morgon, larmet ringde 06:15 och jag var så trött så jag knappt fattade vad som lät..Snozade och vaknade vid nästa larm..samma sak, stängde av klockan och det var på vippen att jag somnade om men jag gick upp..som en ZOMBI..

Jag jobbar mellan 09-13 idag men jag fick ta bussen imorse kl 07:40 och landade på jobbet tio över 8.

Kl 9 stormar en man in som hade ett jätte trevligt humör..(IRONI) han var sur som en citron och babblade om en ljusramplist som vi inte har på lager, denna var säkert från 70 talet så han vart ju inte gladare av att han hade resan hit ogjord..men det är knappast mitt fel :-)

Det är mulet och trist, men bara att gilla läget.
Vårat sommarschema ser ut som så..JOBB VARANNAN LÖRDAG... Annars jobbar jag var 4:e..kul :-/ men får se det från den ljusa sidan..det blir massa komptimmar...:-)


Kommentarer
Malin

Ja hon är ju det :)

Kunde ju inte låta denna lilla goa varelse vara kvar i djuraffären! Djurvän som man e <3

2011-05-30 @ 23:40:29
URL: http://tattoojunkie.blogg.se/
Anonyma Jag

Tack gumman ♥ Det värmer. Jag hoppas verkligen också att denna jävla mardröm ska få ett slut snart. Men det är ju detta dom vill på migrationen , att man ska plågas så mycket så man ger upp hoppet och lämnar sin man så dom slipper ta honom till Sverige .. Vilka jävlar dom är :( ..

2011-05-31 @ 07:49:57
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0