Bojkotta Nordea!!!

Björn Wahlroos girigbukarnas språkrör!


Nordeas styrelseordförande Björn Wahlroos ser inte Christian Clausens lyxvåning på Narvavägen som ett problem. 
När SVT frågar honom om det inte är så att Clausens ersättning på cirka 10 miljoner kronor om året bör räcka för att köpa en lägenhet själv, svarar Wahlroos: Han tycker tvärtom att Nordea bör höja Clausens lön så att han kan ”köpa flera lägenheter i Stockholm”.

Att sedan 2000 st får gå ifrån banken är ett slag under bältet. Vad som är mest skrämmande är att detta är en vanlig mentalitet hos de rika och mäktiga, fast det är inte många som vågar stå för det. Det jag undrar är : Vad får han för att säga så, troligen väldigt bra betalt och höga fallskärmar, ja för det är väl inte bara en som faller ut..

Läs länken nedan, den är verkligen läsvärd och därför skall spararna och de som har sina lönekonton i NORDEA byta bank. I och för sig så är det väl lika överallt men att ha en styrelseordförande som är så girig och känslokall  i media gentemot sina kunder och medarbetare skall inte gå ostraffat förbi. 
Jag har inte NORDEA och hade jag haft det skulle jag byta PRONTO

http://www.svd.se/naringsliv/bjorn-wahlroos-hoj-hans-lon_6608680.svd


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0