Dags att uppdatera lagboken kanske !!

Läste i aftonbladet att Alexandramannen ska släppas fri efter 6 år i fängelse. Han är Sveriges kanske värste nätsexbrottsling någonsin. Dömd till tio års fängelse och livstids utvisning.

Nu släpps Alexandramannen – och kan bli fri att stanna i Sverige, detta för att 
Enligt hans egna uppgifter är han född i Irak, men jag vet inte om han har sina papper i ordning, och det krävs för att han ska bli utvisad. Kan man inte verkställa beslutet så blir han släppt, säger Ulrika Rogland.

Men att Kasta ut 2 st små barn utan att ens blinka till Italien där ingen finns att ta hand om dem är skandalöst.
Ska migrationspolitiken göra att de som behöver stanna inte får men brottslingar som inte har sina papper iordning ska få stanna...
Jag bara ÄLSKAR VÅRA LAGAR. :-(



Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0