Det är inte synd om mig :-))

Igår var jag ledig och hade ett läkarbesök inplanerat.

I Måndags hade jag såå ont i nosen och på kvällen så kände jag att det var lite bättre och tog ett pappaer och snöt mig så jag trodde att min trumhinna skulle fara ut, men istället för den så kom skiten i näsan... Jag tänker INTE tala om hur det såg ut men... Yeck !!!

Vädret var skit men det var skönt med bara en dag då jag bara slappade.

Idag är jag tillbaka i verkligheten men vädret är detsamma..Grått och regn..."suck" November är ingen rolig månad. Hoppas att snön kommer snart så det blir ljusare och inte så skitigt!!

Nåja nu ska jag ankomsregistrera lite sen rita lite kök.



Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0