Ja visst är smink bra :-/

Här är ett par bilder på "Vickan" Victoria Silvstedt och med åren ökar även lagren med mascara..Jag tänkte på henne igår när jag såg reklamen från tror det var Betson, när hon kråmar sig på båten..faan hon börjar se ut som ett ufo. Jag har väl tyckt att hon sett väldigt bra ut i yngre dagar men nu är det ju tvärtjockt av mascara så ögonen ser ut som 2 svarta hål och förstorade rosa glänsade läppar....

Jag kan förstå att hon "måste" se bra ut, det är ju hennes jobb, men snart kan inte ens sminket dölja detta faktum..HON ÅLDRAS.
Men som en kompis till mig skrev på facebook att skönheten ligger i betraktarens ögon, ja och alla behöver inte alls gilla det jag skriver men det är ju min åsikt, för vissa kanske hon är vacker men inte för mig!

 För ca 15 år sedan. Vacker..javisst!

 År 2011, inte så vidare vackert


Kommentarer
Emelie :)

Åååååååååååh HELEN!!!! :) Vad glad jag blev när Ida hade skrivit till mig & berättade att det var du som hade tipsat! Jag hann bara inte skriva till dig innan du skrev till mig! :D Har mailat henne & skickat iväg lite bilder & sånt till henne så förhoppningsvis kommer inlägget upp snart :D



TUSEN TACK!!! :D ♥♥

2011-11-23 @ 20:36:39
URL: http://emelieaspelin.com
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0