Julklappar

Jag har köpt det mesta redan Malin och Jimmys är redan fixat, nu är det bara lite julklappar kvar till mormors hjärta.. Det kan bli svårt då han bara älskar lego, han har nästan allt lego (Inom rimligt pris) och sen har morfar köpt lego redan, så knepigt värre..Men men, han växer ju så kläder är trista julklappar men ack så bra att ha på sig när det är kallt :-)) någon leksak skall ha få men jag vet inte riktigt vad ännu.

Jossans julklappar är inte köpta men vi vet vad hon ska få så bara att fara iväg och handla.




Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0