Turbo GI

Jag har hittat en sida med en massa goda recept, endel saker som lax och kyckling kommer jag hoppa över men jag kommer säkert hitta något annat att ha i.

Att äta GI är inte bara bra för kroppen det är väldigt bra för mina leder och psoriasis samt att jag får igång förbränningen och kanske tappar ett kilo eller två :-))


Länken jag la upp måste man tydligen vara med i plus för att se (JAG ÄR JU DET) SÅ JAG SKA FÖRSÖKA HITTA PÅ NÅGOT:-)

Detta ska iallafall bli min frukost och kanske mellis, när jag skaffat mig en mixer.
Denna länk fungerar :-)

http://www.tasteline.com/Recept/Powersmoothie


Kommentarer
♥ Malin

Jag vill bara påpeka att länken du lagt upp måste man betala för att kunna läsa. det är plus... Lägg upp en annan som inte kostar pengar att kolla på istället! Puss

2011-11-28 @ 15:46:02
URL: http://malinpersson.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0