Victoria Beckham = Designer

Jag satt och tittade på MSN och där var ett repotage om VB. Hon designar ju kläder det vet nog alla och att hennes viktigaste kund är henne själv..=bra där!
Men nu till den riktiga anledningen varför jag tar upp detta är.

Det kan inte vara svårt att vara designer om man redan har sig ett namn, för hennes kläder ser ju ut som de flesta andra, kanske lite andra mönster men knappt ens det..Så trist... Men har man pengar kan man köpa det mesta även en karriär.


Här med en egen designad väska..Hmm har sett en liknande förut!




Som tagen från 50 talet.....





Jag måste hylla Per för Odd Molly, detta är lite annat och spännande. (inte min smak dock)



Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Ja har man bara ett namn så är det nog betydligt lättare att göra det man vill. Skapa egna dofter, kläder m.m.



Måste också hylla märket Odd Molly! Det är inte heller min stil, men det är inga kläder som är som alla andra i mängden. :)

2011-11-23 @ 11:48:54
URL: http://adaras.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0