Bidragsfuskande JU(g)HOLT



JA!!! Skämmas borde du

Hur kan man tro att någon går på ursäkten "jag hade inte koll" Hur i hela H#/*%¤ tror han att vi ska rösta på honom att leda sverige?? och hur faan kan man missa att man ska betala hyran iallafall halva..
Nu är han ju ihop med en donna som blivit dömd för bedrägeri......Kanske dessa är av samma skrot och korn.

Nu tycks Mona Sahlins toblerone affär vara ganska blek..
JÄKLA FUSKANDE POLITIKER, de tjänar massor har massor av förmåner ändå kan de inte hålla fingrarna från syltburken...

Finns det inga ärliga människor som kan styra detta land??



Kommentarer
♥ Malin

Nej det får vi hoppas att han inte gör...

2011-10-11 @ 12:42:15
URL: http://malinpersson.se
♥ Malin

ja dom är superfina... Allt från Jotex, men tänkte försöka se om jag hittar något liknande på Dollar eller Ö&B närmare julen... Kanske blir lite billigare då :)

2011-10-11 @ 14:09:32
URL: http://malinpersson.se
anonyma jag

Hej vännen! Det var länge sen! Hoppas att du mår bra ?! :) ..

Åh tusen tack för lyckoönskningarna, det värmer lika mycket nu som tidigare! :)



Din mormor nämde inget en en jättestor spindel? :S haha .. hoppas den också ger mig lycka ^^ ..



Kramis!

2011-10-11 @ 16:10:54
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0