Det var som tusan :-)

Idag är det fredag och kan ni tänka, jag mår jättebra :-))
Hade en liten svacka igår men den är som bortblåst, sen gör det ju inget att det är FREDAG också. IOFS ska jag jobba imorgon men det är ju bara 4 timmar. So what, no big deal :-))

Jag känner mig så otroligt glad, troligen för att jag äntligen är på banan med medicineringen som kommer att förändra mitt liv massor. (om det nu fungerar, vilket är för tidigt att säga) Men jag är hoppfull, varför skulle det inte göra det!





Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0