Hur kan man vara så hjärtlös.




Idag skall tydligen Ganna 91 år utvisas till Ukraina, hur tänker de där. Denna gamla dam kanske har ett par år kvar och så måste hon kastas ut ur sverige. Det skall till mycket ömmande skäl för att få stanna.. Ja kanske det men det gäller då inte alla, det tycks vara så att det är beroende på vilken handläggare man får. VIlket får mig att gå i taket. Jäkla paragrafryttare.!!

Denna gamla dam är dement, blind och har hjärtfel, dessutom har hon ingen anhörig i Ukraina, skulle det vara fel att låta henne stanna den lilla tid hon har kvar..NEJ ABSOLUT INTE, detta skall inte ens behövas diskuteras...

Jag skäms över hur vi behandlar människor, ta samma stränga lag och använd den där den verkligen behövs och inte på en gammal sjuk människa..Hon får bra vård i Ukraina..Ha ha ha, detta är ett fattigt land och hur bra vård får en gammal ensam dam som inte har något, näe fattighemmet blir det nog, så vart det med det!!


UPPDATERING.

Ganna får stanna, iallafall ett tag till :-) det måste finna gränser för vad man utsätter gamla för.




Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0