Ingen vidare blogglust!





Jag är ledsen för att jag är kass på uppdateringar.
Det är så mycket som händer och som är jobbiga saker, inget allvarligt men jäkligt påfrestande..
Jag mår illa av min Antibiotika och är sjukt trött, min psoriasis kliar, blöder och gör jäkligt ont, samt att det är en mera privat sak som gjort mig otroligt ledsen men det går över.

Jag är så lycklig att jag har min sambo som stöttar. Älskar honom massor, han är världens finaste <3
Att höra honom säga. VI fixar detta, gör allt lite mindre jobbigt <3

På Onsdag nästa vecka skall jag börja med mina Cellgifter, ja ni läste rätt men dessa är i en liten dos för min psoriasis och psoriasis artrit, jag är lite orolig det är ju ganska starka preparat, men samtidigt väldigt glad att jag få chansen att försöka med dessa. Alla mina prover (lever, njurar, blodbilden, Hiv och hepatit) var bara hel perfekta så där är allt bara fint.
Onsdag 6X2,5 mg =15mg Methotrexate och Torsdag 2 tabletter Folacin (folsyra) för att motverka biverkningarna. Dessa tabletter skall tas en gång i veckan.  Jag håller alla tummar och tår på att dessa fungerar för mig och att jag mår bra av dem. Men visst är jag lite orolig, men det kommer att gå utmärkt. Jag har en arb kamrat som äter dem och han mår hur bra som helst av dem, så varför skulle inte jag :-))

 



Kommentarer
Malin

jag regestrerade mitt namn på Loopia, se adressen kostar 99 kr för ett år...

2011-10-07 @ 12:04:52
URL: http://malinpersson.se
Malin

Hihi ja visst är dom! Lite roligt med färgerna och så :)

2011-10-07 @ 13:12:34
URL: http://malinpersson.se
Malin

Nu ska inte du vara så neggo! Dom svarta var ju så läckra så jag dog lite innombords när jag såg dom! Har inte vågat kolla priset på dom heller... Lika bra att vara lyckligt ovetande

2011-10-07 @ 14:31:04
URL: http://malinpersson.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0