Jag säger bara..POLITIKER!!!

Läste just i Aftonbladet om Partiledardebatten
Jag blir rädd att de ska kasta så mycket skit på varandra, helst på SD.
Nu är det så att jag är INGET FAN AV SD övehuvudtaget, ABSOLUT INTE,men de är inte fel ute i detta inlägg.

Aftonbladet idag:

Jimmie Åkesson (SD) kritiserade Centern för deras kampanj "Nybyggarlandet Sverige" som handlar om en ökad arbetskraftsinvandring.

– Det vittnar om en total brist på verklighetsförankring, med tanke på de enorma integrationsproblem vi har. Det kommer att skada Sverige och erodera vårt svenska folkhem, säger han.

Lööf replikerade snabbt:

– Nu får Åkesson får äntligen prata om sitt favoritämne. Du vill kasta ut en femtedel av den svenska befolkningen. Jag är för en politik där människor får komma hit och arbeta och betala skatt. Många av de som bygger Sverige starkt i välfärden har invandrarbakgrund. Varför vill du kasta ut dem?

Det var inte det som det handlar om utan nu måste vi ta tag i de nysvenskar vi har.
Vi läser ju varje dag om Malmö och Göteborg om uppgörelser och gängbråk. (inte bara nysvenskar)
Men att bara gå och dra och inte ha något att se fram emot, gör att de intregeras i kriminella gäng. Alla behöver pengar och uppskattning.
Om man ser hur populationen av nysvenskar ser ut i  Rosgård (Malmö) Seved (Malmö)
Bergsjön (Göteborg) mfl. Det är ju knappast de som arbetar som ställer till det, utan de som är utanför.
Där är integrationspolitiken ett fiasko. Alla ska bli behandlade på samma sätt och ha samma rättigheter men så är det inte. Så SD har en poäng där, ta hand om de som redan är här och släpp in nya när det är befogat!



Kommentarer
♥ Malin

hahaha ja jag förstod att det skulle göra det i hans fingrar ;) Men som sagt så är det funktionen som räknas! Ja jag tror vi kommer trivas toppenbra, det är en jättefin lägenhet men den behöver bara lite omvårdnad och kärlek för att bli prefekt

2011-10-12 @ 14:36:51
URL: http://malinpersson.se
♥ Malin

HAHAHAHA fattade ju på en gång ;) Så jävla roligt tycker jag... Så klockrent sagt!

2011-10-12 @ 17:35:24
URL: http://malinpersson.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0