Oh jesses !!

Innan jag började med min medicin vart jag varnad om att man kan må illa...JASSÅ KAN MAN. :-/

Vaknade inatt men visste inte varför, det tog ca 10 sek sen fattade jag, fasen vad illa jag mår.
Jag får ta den andra tabletten för just illamående IKVÄLL..*suck* Första gången skall det gå 24 timmar mellan tabletterna, så det är bara att stå ut antar jag.
Det enda positiva är att det är inte samma illamående som när man är sjuk, inget hulkande och farande upp och ner i halsen utan bara en obehaglig känsla.
Stannar hemma från jobbet idag då jag är bubblig i magen också och det vill gärna komma ut i andra änden :-)
Men det har jag varnat Chefen för så hon vet och jag har nästan 40 timmar komp att ta ut så det är OK. Men imorgon är jag FIT FOR FIGHT igen, ska ju jobba på lördag ochså så idag ska jag bara vara, ska snart ta min bok och lägga mig att läsa!


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0