snart så <3

Idag hörde jag med Malin om det är ok att jag kommer upp. (HAR SÅN BARNBARNS ABSTINENS)
Jag skall åka upp på torsdags eftm den 3 NOV och stanna till Söndagen.

Jag känner att det är så långt mellan gångerna så jag bara måste, Malin och Jimmy kommer ner helgen före men då är lilleman hos sin pappa han fyller dessutom 5 år den 26 okt.. Lilla skrutten börjar bli stor, men han är iallafall mormors lilla hjärta.

Älskar det lilla livet så ofantligt mycket...



Bilden har jag LÅNAT av Malin :-))



Kommentarer
♥ Malin

Du är alltid välkommen <3

2011-10-17 @ 23:18:04
URL: http://malinpersson.se
♥ Malin

Tror att det beror på att man inte kan köpa därför vill man ha allt! Hade nog varit annorlunda om man hade pengar som smör...

2011-10-18 @ 12:12:32
URL: http://malinpersson.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0