startar min resa mot en skönare tillvaro :-)

Imorgon skall jag påbörja min medicinering för Psoriasis och psoriasisartrit.
Jag ska ta dessa tabletter (6st) imorgon kväll ca 2 timmar efter maten.




Sen på Torsdag ungefär samma tid skall jag ta dessa (2st).
de ska underlätta för biverkningen (Illamående)



Just nu känns det lite både och, jag har ju ont i mina leder mera nu än förut men det kan bero på vädret.
Psoriasis utslagen är på ca 75 % av min kropp (inte en stor massa utan en helevetes massa prickar)
Som kliar så jag håller på att gå upp i limningen, så där känns det bara ok
Sen den andra sidan: detta är ett Cellgift även om jag tar det i en låg dos så är det leverpåverkan som en biverkning men det är ingen fara om jag tar mina prover som jag ska. Men jag oroar mig för andra biverkningar..men jag är ju sån!!

Alla säger: Det är klart det ska fungera, ja varför skulle det inte, men jag måste ju alltid överbevisas... hypokondrikern talar :-))

Men men imorgon ska min resa mot en bättre livskvalite starta. Yihaaaa!!!!


Kommentarer
♥ Malin

Du är värd det bästa!

2011-10-11 @ 19:53:17
URL: http://malinpersson.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0