Happy, happy, happy !!


Idag ringde UNDERBARA Rita ( min sköterska) från PSO och talade om att mina prover var kanon. :-)
De enda proverna jag väntar svar på är Hepatit och Hiv de tar lite längre tid.

Jag skulle börja med mina mediciner idag (Methotrexat och folsyra) tyckte vi, men jag nämde mitt borelia test och då tyckte hon att jag skulle avvakta tills hon pratat med min läkare för Methotrexatet sätter ner imunförsvaret en aning.  Ja jag väntar gärna, vill ju inte dra på mig något annat skit nu, jag mår ju bra fast mitt test sa annat och det tänker jag fortsätta med.



Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0