Hur ska jag kunna välja??

Satt och tittade på Ed Hardys sida på väskor..jag har hittat endel och jag kan inte välja vilken...Måste ju beställa den från USA
"vilket I lands problem " (Min Favorit är nr 4, men jag vet inte..)

Snälla hjälp mig!!

1


2

3

4


Men en sak vet jag..Denna ska jag köpa till vintern.
Från Intersport eller stadium. (Minns inte)

Massa pengar men jag kommer INTE att frysa iallafall.
Kanska kan jag köpa en billigare på någon kampanj eller så
men en sak är klar, en varm dunjacka ska jag ha.
Sen måste jag hitta termobyxor oxå.


Kommentarer
☆ Malin Persson en Photoshopnörd

Ta nr 4 du så beställer du nr 2 till mig ;)

Puss

2011-09-14 @ 14:41:03
URL: http://maalinpersson.myshowroom.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0