Hypokondriker :-/

Igår kväll när jag var på väg hem från jobbet så ringde min husläkare och talade om att mitt borelia test visade höga värden, men borelian kan jag haft tidigare utan att få nå vidare symptom, men att bara få veta :-/ och att denna kan blossa upp när som helst..Hua !! :-(

Som om detta inte vore nog..

Jag har dessutom tagit en hel drös andra prover och jag som då är lite av en hypokondriker så nu är jag jätte nervös....
Jag vet att jag överreagerar men jag är sån... NU VÄNTAR JAG PÅ SVAR OM HUR MITT BLOD, LEVER, NJURAR mår (bra hoppas jag) och sen kan jag bara ta ett djupt andetag och pusta ut!!

Om allt går vägen kan jag börja min tablettbehandling(Methotrexat) för min psoriasis imorgon, men då måste mina värden vara bra!! Sen får vi hålla tummarna för att den medicinen fungerar på mig !


(fick inte börja med min medicin för psoriasis istället fick jag 14 dagar antibiotika för borelian)
Nu är den kuren slut och på Onsdag 12/10 sätter jag igång med psoriasis medicinen !





 



Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0