Måndag igen!

Börjar dagens blogg med en vädjan.

SNÄLLA lägg en röst på mitt barnbarn William så skulle jag bli så glad :)
Det är inte jag som tagit bilden, det är Williams faster så det är hon som lagt in tävlingsbidraget!
Klicka på länken för att komma till sidan, gilla sedan sidan och tävlingsbidraget för att rösta
Tack så mycket ♥


klicka på länken http:\\goo.gl\apfeV





Så...
Idag är jag ensam på jobbet, A är hemma med dottern som skall flyga hem till Piteå idag.
Vi var på bröllop i Lördags och det var såå vackert..Jag blir så rörd så det föll en och annan tår.
Festen efteråt var bland det roligaste jag varit på, på länge. Många härliga skratt vart det, sen är ju inte brudparet de som håller truten heller så det var en kanonkväll.
A och Joss åkte hem vid 23 tiden men jag ville stanna så jag fixade sovplats hos Annica och Örjan de är så snälla och goa..
Vi kom väl hem till dem vid 2 tiden, då hade vi hunnit med att dansa, sjunga kareoke..Hmm bättre än bra :-)

Träffar band tjejerna igen på Lördag då vi ska hänga med Bandet till Trollhättan..Låter som värsta groupisarna, men vet ni..DET ÄR VI OXÅ :-)) Det kommer att bli en buskul resa dit och giget och efter  och resan hem ..Jag verkligen längtar!!




Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0