Snusa..Näe..Varma fötter..Jae :-)

Jag hittade en produkt som skall vara som snus men utan nikotin osv.. KICKUP, måste ju prova.



Idag är jag inne på 3 dagen utan vanligt snus och det funkar helt otroligt bra med denna niko fria snus...

Men jag känner suget efter denna eller något under läppen , så det är välan i skallen det sitter, för nå vidare nikotinberoende kan jag inte haft eftersom det inte ens varit jobbigt..!

Sen en annan grej so jag vart glad över..Är en auktion på tradera som  jag vann.. Jag har "hur länge som helst letat efter varma och BRA vinterskor" men alla har kostat skjortan och lite till..Men jag hittade en auktion på tradera som jag vann.."ECCO GORE-TEX VINTER KÄNGOR som nya!!Sparsamt använda i en vinter..
Jag får betala 303 kr inkl frakt..SOM HITTAT!!! Fasen vad varma fötter jag ska ha i vinter :-)))




Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0