Tragedi..Ett ord som inte räcker.

Man kan inte annat än beröras av det som hände i Ryssland igår... Ett helt lag bara borta på 1 min, nåja förutom en som tydligen  är svårt bränd på 90% av kroppen, trasiga revben och en svårt skadad njure...

Jag tänker på att är det verkligen värt det, Rysslands flygflotta är ju inte känt för sina supersäkra flygplan.
Att flytta dit för att spela hockey, är det för pengarna man flyttar dit, spela kan de väl ju göra i sverige.. men jag fattar inte det för jag spelar inte något så jag kan vara ute på hal is.."förlåt i så fall"

Jag tänker på hans fru och barn, han gifte sig i Juli 2011 och har 2 söner 3 och 5 år gamla...Usch "ryser"

Jag läste i tidningen att 20 timmar efter kraschen så hade Stefans familj inte hört något från Ryssland och naturligtvis vill de tro att han lever även om han fanns med på passargerarlistan med namn och passnummer..
Läst också för ett ögonblick sedan att han är identifierad....Stackars familj.
Detta gäller NATURLIGTVIS för alla de andra familjerna som drabbats minst lika hårt..
En fruktansvärd tragedi.



Kommentarer
anonyma jag

Hej! :) Nej inte bäbisdags ännu :) Trean mitt i centrum kostar 1000:- mer än min lilla 1a i Ghettot så det är en kanonbra deal! :D haha :D .. Allt bra ? Kramis

2011-09-09 @ 08:47:15
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0